[email protected] envisions a business-ready service-oriented infrastructure empowering the service economy in a flexible and dependable way. Main objective of the project is to define a holistic approach for the management of service level agreements (SLAs) and to implement an SLA management framework that can be easily integrated into a service-oriented infrastructure (SOI). The approach will allow for easy trading of IT services as an economic asset as it combines dependable service characteristics, business and IT transparency at the provider side, and a highly automated interaction process between consumers and providers.
Industrial relevance is assured by various representative industrial use cases, covering areas such as ERP hosting, public telecommunication services, Enterprise IT management, eGovernment and Financial Grids.
Piškotke uporabljamo, da vam omogočimo najboljšo izkušnjo na našem spletnem mestu in analiziramo uporabo spletnega mesta z obdelavo popolnoma anonimnih podatkov. S klikom na “Sprejmi piškotke”, se strinjate z uporabo piškotkov, vendar lahko nastavitve piškotkov kadar koli spremenite.
Upravljaj piškotke
Ti piškotki so nujni za delovanje naše spletne strani. Omogočajo vam dostop do različnih funkcij ter shranjevanje vaših prilagojenih nastavitev in prijavnih podatkov. Ti piškotki se uporabljajo samo za prenos podatkov prek spleta in so nujno potrebni za delovanje spletnega mesta. Če jih blokirate, nakatere funkcionalnosti ne bodo pravilno delovale.
Poglejte seznam nujnih piškotkovAnalitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem informacij o tem, kako jo uporabljate, da bi izboljšali vašo izkušnjo. Podatki, ki jih zbirajo, so anonimni in se uporabljajo izključno za statistične namene. Ti piškotki nam pomagajo ugotoviti, koliko uporabnikov obišče naše spletno mesto in kaj jih najbojl zanima, tako da lahko stalno izboljšujemo našo stran, da kar najbolje ustreza vašim potrebam.
Poglejte seznam analitičnih piškotkov